Uzyskiwanie profesjonalnego wyglądu przy użyciu motywów
1. Otwórz raport w widoku układu, klikając prawym przyciskiem myszy w okienku nawigacji, a następnie klikając polecenie Układ wydruku.
2. Na karcie Projektowanie w grupie motywy wybierz motyw, kolor lub czcionkę, którą chcesz:
* Korzystając z galerii Motyw, ustaw jednocześnie kolory i czcionki, stosując wstępnie zaprojektowany schemat.
* Korzystając z galerii Kolory lub Czcionki, ustaw kolory lub czcionki.
Dodawanie obrazu
1. W okienku nawigacji kliknij prawym przyciskiem myszy raport, do którego chcesz dodać obraz, a następnie kliknij polecenie Widok układu.
2. Kliknij w raporcie miejsce, w którym chcesz dodać obraz.
3. Na karcie Projektowanie w grupie Formanty kliknij przycisk Wstaw obraz.
4. Wykonaj jedną z następujących czynności:
* Używanie istniejącego obrazu - Jeśli odpowiedni obraz jest już w galerii, kliknij go, aby dodać je do raportu.
* Nowy obraz - W dolnej części galerii kliknij przycisk Przeglądaj. W oknie dialogowym Wstawianie obrazu przejdź do obrazu, którego chcesz użyć, a następnie kliknij przycisk Otwórz.
Wybrany obraz zostanie dodany do raportu przez program Access.
Dodawanie obrazu tła
1. W okienku nawigacji kliknij prawym przyciskiem myszy raport, do którego chcesz dodać obraz tła, a następnie kliknij polecenie Widok układu.
2. Na karcie Formatowanie w grupie Tło kliknij przycisk Obraz tła.
3. Wykonaj jedną z następujących czynności:
* Używanie istniejącego obrazu - Jeśli odpowiedni obraz jest już w galerii, kliknij go, aby dodać je do raportu.
* Nowy obraz - W dolnej części galerii kliknij przycisk Przeglądaj. W oknie dialogowym Wstawianie obrazu przejdź do obrazu, którego chcesz użyć, a następnie kliknij przycisk Otwórz.
Wybrany obraz zostanie dodany do raportu przez program Access.