Makra i raporty

Formatowanie warunkowe 

1. Otwórz raport w widoku układu, klikając prawym przyciskiem myszy raport w okienku nawigacji, a następnie klikając polecenie Widok projektu.

2. Zaznacz wszystkie kontrolki, do których chcesz zastosować formatowanie warunkowe. Aby zaznaczyć wiele kontrolek, przytrzymaj naciśnięty klawisz SHIFT lub CTRL i kliknij odpowiednie kontrolki.

3. Na karcie Formatowanie w grupie Formatowanie formantów kliknij przycisk Formatowanie warunkowe.

W programie Access zostanie otwarte okno dialogowe Menedżer reguł formatowania warunkowego.

1. W oknie dialogowym Menedżer reguł formatowania warunkowego kliknij pozycję Nowa reguła.

2. W oknie dialogowym Nowa reguła formatowania wybierz wartość w obszarze Wybierz typ reguły:

* Aby utworzyć regułę sprawdzaną osobno dla poszczególnych rekordów, wybierz pozycję Sprawdź wartości w bieżącym rekordzie lub użyj wyrażenia.

* Aby utworzyć regułę, zgodnie z którą rekordy będą ze sobą porównywane przy użyciu pasków danych, kliknij pozycję Porównaj z innymi rekordami.

1. W obszarze Edytuj opis reguły zdefiniuj regułę określającą, kiedy należy zastosować formatowanie, a także określ formatowanie wymagane, gdy kryteria reguły będą spełnione.

2. Kliknij przycisk OK, aby powrócić do okna dialogowego Menedżer reguł formatowania warunkowego.

3. Aby utworzyć dodatkową regułę dla tego formantu lub zestawu formantów, powtórz tę procedurę od kroku 4. W przeciwnym razie kliknij przycisk OK, aby zamknąć okno dialogowe.

© 2013-2024 PRV.pl
Strona została stworzona kreatorem stron w serwisie PRV.pl